MOBI - nowe logo.

Nowe logo MOBI rebranding ceramika i armatura łazienkowa MaxFliz

MOBI - design dla wymagających

Rok 2018 jest dla nas rokiem zmian. Rebranding traktujemy bardzo poważnie - zaczynamy od MOBI, naszej marki własnej. Zmieniliśmy logo, ale niezmiennie pozostajemy w tematyce armatury i ceramiki łazienkowej. Już wkrótce pochwalimy się świeżym katalogiem, w którym od nowości aż huczy!

 

"Łazienki w których zagościł MOBI liczone są w tysiącach, klienci cenią go za trwałość, modny design oraz idealny stosunek jakości do ceny. Markę tworzy młody, ambitny i kreatywny zespół pasjonatów wyposażenia łazienek. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm na Polskim rynku wnętrzarskim. Receptą sukcesu MOBI-ego są zasady, najważniejsza z nich głosi że nie godzimy się na przeciętność. Dużo uwagi poświęcamy śledzeniu aktualnych trendów łazienkowych, współpracujemy tylko z profesjonalnymi dostawcami. Co roku, dla państwa odwiedzamy targi wnętrzarskie oraz manufaktury z wyposażeniem na całym świecie ponieważ, naszym celem jest dostarczyć klientom ładny i bezkompromisowy produkt.

Nasze produkty posiadają atesty PZH.  

Ponieważ profesjonalizm rodzi się z pasji!"

Piotr Czopek

Product Manager

NOWOŚCI MAX-FLIZ
Salon roku 2017, gazele biznesu 2017