Konkurs - Nowe logo MAX-FLIZ zakończony

Konkurs na logo

Komunikat

W konkursie na nowe logo Max-Fliz wzięło udział aż 227 prac. Oceniając projekty Komisja Konkursowa brała pod uwagę: walory estetyczne i graficzne projektu, oryginalność pomysłu, łatwośc kojarzenia i zapamietywania, oddanie specyfiki branży wnętrzarskiej, czytelność i funkcjonalność w konwersji na różne media.

W związku z zakończeniem obrad informujemy z przykrością, że decyzją komisji nie została przyznana nagroda główna. Jednocześnie komisja nie zarekomendowała żadnego ze zgłoszonych projektów w zaproponowanych formach do wykorzystania jako nowego logo Max-Fliz, ze względu na to, iż przesłane prace nie spełniają kryterium funkcjonalności.

Nasza komisja nie wyłoniła zwycięzcy, ponieważ żadna z prac nie przekonała nas do użycia jej jako nowego znaku firmowego - co nie oznacza, że nagrody nie zostaną przyznane.
Zamiast jednej przyznane zostanie 7 nagród, na łączną kwotę nagrody głównej. Zgodnie z naszymi zobowiązaniami i Waszymi zgodami publikujemy 15 prac, które, naszym zdaniem, kwalifikowały się do decydującego etapu. Jednocześnie dziękujemy za Wasze zaangażowanie - liczba przesłanych prac przerosła nasze oczekiwania

Lista wyróżnionych prezentuje się następująco:
Dawid Celek - Wyróżnienie 2 000 zł
Rafał Bogusławski - Wyróżnienie 2 000 zł  
Dariusz Korytkowski - Wyróżnienie 2 000 zł
Anna Jurków - 1 000 zł
Podwysocki Design - 1 000 zł
Łukasz Aleksandrowicz - 1 000 zł
Kinga Longa - 1 000 zł

Z nagrodzonymi autorami skontaktujemy się droga mailową.
Jednocześnie dziękujemy za zaangażowanie wszystkich biorących udział w konkursie - liczba przesłanych prac przerosła nasze oczekiwania.

 

 

NOWOŚCI MAX-FLIZ
Salon roku 2017, gazele biznesu 2017